Reklamace zboží

 

CO DĚLAT PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ !!!!!
Kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem že z zbožím je něco špatné nebo něco chybí.

Dohodneme se s vámi a špatnou nebo chybějící část vám okamžitě zašleme na naše náklady.

Pokud se bude jednat o produkt při kterém se musí na to podívat náš reklamační technik. Pošleme k vám kurýra, který reklamované zboží doručí k nám samozřejmě na naše náklady.


JAK ZÁSILKU PŘIPRAVIT
Zásilka musí být kompletní . Ke zboží přiložte doklad o koupi a vyplněný reklamační formulář . Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení zboží. 

Reklamacni_protokol

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací ZDE